Lastige vragen? Wij helpen jou graag verder opweg

Samen maken we dieradministratie makkelijk en 100% waterdicht
Of het nou gaat om een vraag of een goede suggestie voor Gribb, wij staan voor je klaar!
Wij proberen zoveel mogelijk om je nog dezelfde dag antwoord te geven. Naast dat je ons mag bellen of mailen is het ook mogelijk om je vraag per what's app of chat te stellen.
Wil je toch eerst kijken of je er zelf uit komt? Ga dan naar Antwoorden, tips & tricks.
Klanttevredenheid
Elke dag een beetje beter

"Wij luisteren naar de klanten.
Weten wij iets niet zo goed? Dan gaan wij op onderzoek uit, want wij willen als specialist met jou praten."
Jessica Zuurmond
Veelgestelde vragen
Is overstappen naar Gribb makkelijk?
Hoe verwerkt Gribb mijn meldingen?
Je pakt je telefoon, opent de Gribb app en maakt een melding. En dat is eigenlijk alles wat jij hoeft te doen. Terwijl jij weer verder kunt, gaat Gribb direct voor je aan de slag. We controleren de meldingen en sturen ze automatisch door naar RVO als dat nodig is. Hoe handig!
Op welke toestellen is Gribb beschikbaar?
Hoe kan ik Gribb opzeggen?
Staat jouw vraag hier niet tussen? In ons Help Center vind je nog veel meer vragen & antwoorden.

Contact
Wij zijn op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar via telefoon, e-mail, what's app en chat.
Stuur gerust een bericht buiten kantoortijden. Je ontvangt dan een bericht wanneer er een antwoord voor je klaarstaat.